I see the sun shine.


foto, redigering av mig

Ursäktar mig för de dåliga uppdateringen jag haft dem senaste dagarna, men har verkligen inte haft någon lust att blogga och inte vetat vad jag skulle skriva om. Så då tycker jag att det är bäst att låta bli, för er skull alltså ;)

sedan jag blogga sist har det hänt lite, körde min första dubbellektion i Ystad i måndags, alltså i 80 min körde jag bil, jätteskoj är det faktiskt. När vi kom tillbaka till körskolan i Tomelilla sa min körlärare att hon tänkte boka tid till halkkörning, och då tänkte jag: OMG! INTE REDAN VÄL?!.  Men nu är jag bara glad men nervös, fick tid till den 9 november, inte alls lång tid. Jag börjar glimta ljuset, haha.

Iaf, min dag har beståt av min andra körlektion i Ystad, gick jättebra och jag känner mig stolt. Efter det stack jag till min bästa vän. Ett bra tag sen jag träffa henne. Så det behövdes. Vi kollade på Dear John medan vi åt, den är så sjukt bra. Sen blev det TV, S.O.S Gute. och så prata vi en massa och hade jätteskoj. Sen blev det dags för mig att sticka hem. Och snart är det Grey's Anatomy på kanal 5. LOOOOVE!

Bruno Mars - Somewhere in Brooklyn

Kommentarer
Postat av: Takeapicture.

Tack min älskade! saknar dig också <3

2010-10-21 @ 12:32:27
URL: http://takeapicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback