my angel, I miss you so damn much ♥



min sköthäst under ca 3års tid. saknar honom så sjukt mycket :'( ♥ Bubbas ♥ (bilderna tagna 2007.)

Jag är helt otrolig. skulle lägga mig vid nio tiden igår hade jag bestämt, men det blev inte förren halv elva jag la mig, sen la jag mig och läste bok och läste till typ HALV TVÅ :O shit. jag har alltid sagt, "jag läser inte böcker" men man kan bara man vill. och den här boken är så sattans bra att jag inte kan slita mig från den. Och det är nästan det ända jag gjort idag, läst bok :) haha
Blev lite pausande då jag varit ute med hunden ätit och lite sånt, sen har jag övningskört med pappa idag :D var ända sen i somras jag gjorde det hemma, eftersom turbun har varit paj på den. Men nu kan jag köra igen :) vi körde till knickarp, för att lämna vår traktor. Är något visst med att komma in i en säljhall full av sprillans nya traktorer... är typ uppväxt med det eftersom jag bor på bondgård :)

just nu önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden till år 2007 och stå i stallet och pyssla om bubbas innan ridturen, och sen hoppa upp på honom utanför stallet och rida iväg med skratt och stoj ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR: okej, jag hade tyckt att det var kul med mer träning, men jag förstår hur du menar. ibland vill man bara slappna av och rida ut. :) ojdå, inte kul med såå känsliga hästar! men det borde väl finnas någonstans du kan rida? :)

2010-10-14 @ 14:56:11
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR: ja, precis. det är nyttigt för hjärnan. :) okej, vad roligt! det ska jag också göra. :) hehe, jag ska iofs jobba med hästar, men då vill man ju ha en egen också. ;)

2010-10-14 @ 16:11:46
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback