När det äntligen är över!

Godmorgon till er som nyss stigit upp och godförmiddag till er som varit uppe någon/några timmar :)
själv har jag varit uppe sen mamma väckte mig vid halv åtta, men hade helst velat ligga kvar i sängen en stund till då, baraför att jag satt uppe förlänge igårkväll/natt. Måste lära mig att gå och lägga mig tidigare.
Nej nu babblar jag bara, haha!

Det är jättefint väder idag, och kommer nog bli en härlig dag :) när systre kommer hem ska vi ut och fota, skulle gjort det igår, men pappa lånade vår kamera och när han kom hem orkade inte jag gå ut eftersom jag precis duschat och hade blött hår, så vi bestämde att gå ut idag ;) behöver verkligen nya bilder :)

nu ska jag klä på mig och sen ska jag och mamma sätta upp en lampa i tv-rummet :) Där är ju nästan helt färdigt, fattas bara lite tavlor på väggarna och lite små detaljer.

pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback