you are amazing



Min dag har varit helt toppen. Är fortfarande hos min kusin Anna. Älskar det. Synd bara att syster inte kunde va med, eftersom hon är sjuk :( vi saknar henne och det är inte detsamma att vara här utan henne. Men vi har ändå jätteroligt. Vi gick upp vid 11 idag efter att ha vaknat och somnat om igen flera gånger, haha. Så typiskt oss. men det är skönt att sova länge ibland.
Efter vi ätit frukost gick vi och fixade oss för att gå ut och fota. Amazing väder. Vi stannade ute i Annas trädgård och det blev en hel del bra bilder :) fotade porträtt och jag fick testa Annas 70-300 mm objektiv, ska lätt köpa ett sånt när jag får råd, vilket kommer dröja, suck.
Vi tog en liten fika stund ute i solen efter allt fotande. Blev blåbärspaj med vaniljsås, muuuums säger jag bara ;) Sen bestämde vi oss för att gå till kiosken och handla lite godis, men där va inget godis som vi ville ha, så vi gick till ToppenGallerian istället ;) handla lite lösgodis, ett vanligt marabou choklad och en Vitamin Well med smak av grönt äpple som jag ska smaska på sen när vi ska kolla på film.

När vi kom tillbaka hem blev det mat, sen gick vi upp till Annas rum där vi satte oss och sjöng Little House och Anna spela gitarr, åh vad jag älskar sånt. Synd att vi inte kunde spela in det. Men det kommer väl förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Takeapicture.

iiiihhh! :D <3

2010-10-16 @ 19:58:55
URL: http://takeapicture.blogg.se/
Postat av: Linda

blåbärspaj som jag har varit sugen på i flera dagar med, haha, så gott!

2010-10-16 @ 23:46:39
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

- härlig header!

2010-10-17 @ 01:18:45
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback