"buskörning"

Har varit en lång men bra dag idag. Gick upp redan vid halv åtta, känns lagom att sova tills dess, men var något så fruktansvärt trött och ville bara lägga mig i sängen igen och sova vidare. Men bara för att man går hemma hela dagarna kan man inte hålla på att slöa och bara göra sånt man känner för.
Iaf, så har jag och mamma flyttat lite möbler i finrummet, så imorgon blir det förhoppningsvis färdigmålat där inne :) Vid tre tog jag mopeden ner till Tomelilla för att övningsköra. Gick bra, och känner mig säkrare och säkrare i min körning. Vi tränade på minder lansväg och "buskörning", panikbromsning och snabb acceleration. Efter det satte jag mig i datorsalen och skrev C-provet klarade det på första försöket. Känns bra att jag kommit så här långt.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här och skriva, ska ut med hunden en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback