julklappar

Årets första julklappar är handlade. Men det blev bara 2st. Får fortsätta inhandlingen en annan dag. Det är ju så förbaskat svårt att komma på vad som passar. Och så måste man ju tänka, hmm...hade personen blivit glad för detta, osv. Svåååårt. Lättast är iaf att handla till flickor och kvinnor. Som till mamma och syster. Men till pappa och brödrarna är det så svårt. Finns ju inte så mycket att köpa till dem. Hehehe.
Men jag får hoppas på att det löser sig tillslut och att jag hinner handla allt innan nästa fredag. För det är ju inte lång tid nu.. myyysigt ;)
Imorgon blir det julbord efter att jag och mamma jobbat. Blir Big Bowl i Malmö. Har varit där en gång tidigare. Blir först bowling i 1 timme sen blir det en massa julmat i 1½ timme. Gott!

Här får ni en bild från när jag var i Stockholm med syster och kusin. Utsikten från hotellet. Vi bodde på 10e våningen. Grymt!

Kommentarer
Postat av: Anna | takeapicture

Vad heter du på flickr? :) Nice bild! ;) puss!

2010-12-14 @ 21:43:12
URL: http://takeapicture.blogg.se/
Postat av: Anna | takeapicture

Har du något tips på julklappar? :) kram! <3

2010-12-14 @ 23:52:04
URL: http://takeapicture.blogg.se/
Postat av: lisaafiiisa

vad tusan har du gjort med bloggen?

den är ju helt översnygg! :DDD

2010-12-17 @ 13:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback