7 november

Hey everybody!
fortfarande dålig på att uppdatera. kan inte hjälpa det. eller tja, kanske lite på sätt och vis. men det spelar ingen roll. haha.
Men men, sånt är livet :) sitter här och glor på kläder. jag får damp. måste handla klänning till julafton.
hittade en jättesnygg på H&M. Sitter den fint ska jag köpa den :D och så skulle jag vilja ha lite mer. men går ju inte när man inte har så mycket pengar. sorligt.

strumpbyxor, klänning till julafton och en polotröja till vardags skulle jag behöva köpa :D

btw, ny vecka imorgon, och den är fullbokad känns det som, för imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, tisdag övningsköra, onsdag till ystad och fika med kusinen, torsdag banken, fredag LEDIG, tror jag.. än så länge iaf. haha.
nej fy, nu ska jag gå ner och värma mig lite innan både fötter och fingrar trillar av pga köld ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback