let it snow, let it snow, let it snow

det har regnat hela dagen och i flera dagar...men innan ikväll övergick det till snö. ÄNTLIGEN! hoppas det fortsätter snöa, för det blir sån mysig stämning och lyser upp världen, istället för det trista och depprimerande regnet. Så nu längtar jag bara efter att få vakna imorgonbitti och se att det är massa snö ute. Nästan alla andra har ju snö, så nu tycker jag att det är lilla skånes tur. hihi.

På söndag är det 1a advent och på måndag när jag är hemma efter stockholms resan ska jag julpynta och städa mitt rum :D plugga körkortsteori och se om vi kan baka pepparkakor och lussekatter, kan lova att jag inte kommer kunna låta bli att käka lite pepparkaksdeg, det är ju så satans gott ^^ hihi

vet att det blev ett väldigt tråkigt inlägg utan bild. men hade ingen bild att lägga in :(

Kommentarer
Postat av: Anna | takeapicture

älskar dig mest i världen.

2010-11-23 @ 22:46:43
URL: http://takeapicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback