snöbomb












Denna bilden var jag bara tvungen att visa. den blev egentligen inte så bra, men så sjukt häftig på henne.

Precis in kommen efter en liten tur ute i trädgården. mysigt med snö. och lilla Smilla älskar snön lika mycket som mig, hihi. om nästan inte mer också. jag fick nästan inte in henne. för när jag tog kopplet och skulle koppla henne stack hon i väg och busa ännu mer. hon hade nog velat stanna där ute hela dagen. :)

Iaf, tog en del bilder. Några på Smilla när hon lekte och några närbilder på buskarna som fortfarande har lite färgade löv kvar. vackert. Innan vi gick in skulle jag ta en söt bild på Smilla när hon hade snö i huvudet tänkte jag, men det gillade hon inte alls. tog bort all snö med tassen och sen vände hon bara bort huvudet. hon som annars gillar när man fotar henne. men inte idag, haha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback